معرفی وبلاگ های برتر

اینجا بهترین وبلاگها از همه سرویس ها معرفی می شوند

معرفی وبلاگ های برتر

اینجا بهترین وبلاگها از همه سرویس ها معرفی می شوند

وبلاگ برتر این ماه

شاید واژه وبلاگ برتر درست نباشه.

ولی وقتی دیگه چیزی برای معرفی پیدا نمی کنی مجبور می شی بری به گودر و به قسمت پیشنهادی های گوگل بری.

ولی این لینک که معرفی می کنم خبرهایی جالب معرفی می کنه و کلا تنوع در اون هست.

آدرس:

 

http://delicious.com/alireza1356

وبلاگ برتر این ماه

این روزها پیدا کردن وبلاگی که کار درست باشه و هر روز بروز باشه و همیشه مطالب جالب توش پیدا بشه دیگه کم میشه پیدا کرد.

خوشبختانه یک وبلاگ پیدا کردم که شاید مشکل خیلی از شما ها را حل کنه.

این وبلاگ خیلی در زمینه آی تی فعال بوده و مطالب حرفه ای و تازه ای در اون پیدا می شه.

آدرس وبلاگ: 

http://www.tarfandcity.com


امیدوارم همیشه نویسنده این وبلاگ به کارش ادامه بده.


در صورتی که فکر می کنید که وبلاگی دارید که واقعا کارش خوب نظر بدید و مطمئن باشید که من به شما سر می زنم.

نداشتن وبلاگی برای معرفی

واقعا این روزها با این سایت های اجتماعی مثل فیس بوک و توئیتر و فرندفید و البته گودر دیگه صنعت وبلاگ نویسی و بلاگ نوشت داره از بین می ره

چند ساعته دارم دنبال یه وبلاگ خوب می گردم ولی چیزی پیدا نمی کنم.

واقعا آیا آینده وب داره تغییر می کنه.

درد دلی بود از من که واقعا دیگه این ماه چیزی یافت نکردم.

شاید با نظراتتون بتونید قوت قلبی بدید به من